Thursday, December 13, 2007

sudah berapa lamakah anda mendengar tentang internet?

Sudah berapa lamakah anda menggunakan internet?

Apa yang anda dapat dengan menggunakan internet?

Pernahkah anda dengar tentang jutawan internet?

Pernahkah anda terfikir untuk mendapat pendapatan sampingan dengan hanya menggunakan internet?

Internet adalah satu media yang menghubungkan kita dengan orang lain seluruh dunia. Internet juga digunakan banyak perusahaan untuk memasarkan produk ke seluruh Negara. Ia bekerja 24 jam sehari tanpa henti.

Saya adalah seorang pelajar yang masih menuntut di sebuah institusi di ibu kota. Umur saya 22 tahun dan tidak pernah ada sebarang pengalaman bekerja. Sebelum ini hidup saya hanya menumpukan perhatian dalam pelajaran. Pekerjaaan bagi saya hanya selepas tamat pengajian nanti. Saya akui sering menghadapi masalah kewangan walaupun adanya pinjaman dari kerajaan tapi dengan kehidupan di ibu kota semuanya mahal. Terlintas dihati saya ingin mencari pekerjaan sampingan. Tapi tak satu pun yang mampu saya lakukan.dengan tiadanya pengalaman langsung, nak tunjuk ijazah tapi belajar tak abis lagi. Setakat spm je la.. bila dapat kerja pulak masa untuk belajar terganggu. Course yang saya ambil pulak bekenaan design atau ‘rekaan’ dalam bahasa Melayu. Banyak masa saya perlukan untuk siapkan design. Nak fakir dulu, kemudian consult, fakir lagi, melukis, melakar dan banyak lagi. Masa terlalu padat untuk saya bekerja.. buat apa cari kerja kalau nanti kena marah je kan? Saya pun tak tahu apa yang dapat saya lakukan untuk mendapatkan pendapatan sampingan yang tak mengganggu masa belajar.

Kemudian saya diberi satu peluang menceburi e-dagang oleh seorang yang rapat dengan saya di mana saya boleh menjana pendapatan sendiri dengan hanya duduk rumah. Ini bukan skim cepat kaya, pelaburan, swisscash atau apa-apa penipuan yang sering berlaku.

INGIN JOIN VENTURE BERSAMA SAYA DAN RAKAN-RAKAN LAIN EMAIL KE my.profit2u@gmail.com

Anda percaya tanpa sebarang usaha anda dapat pulangan jutaan ringgit?
Saya tak percaya...

Apa-apa pulangan atau kejayaan yang kita mahukan, kita kena usaha!!!
Tak kira besar ke kecil ke usaha anda tapi ia akan membantu anda kearah apa yang anda inginkan.
Beberapa soalan mudah yang patut anda fikirkan…
  • Kenapa bus sekarang banyak menggunakan mesin duit yang cara automatic kuarkan tiket?
  • Kenapa LRT dicipta sedangkan kita kita dah ada keretapi tanah Melayu (KTM)?
  • Kenapa model handphone sekarang makin canggih ada kamera, internet, nak tengok TV pun boleh..

Ini jawapan saya..
untuk soalan no.1... Bas guna mesin tiket tu sebab lebih senang. Orang tu boleh bekerja sambil duduk je kat depan tu. Selalunya driver bus yang jaga mesin tu. So tak perlu ada pekerja yang susah payah bersempit-sempit dengan orang ramai mintak tambang dari depan ke belakang. Silap-silap hari bulan tersungkur dalam bas tu. Tapi dengan guna mesin ni, hanya seorang je bekerja tapi bawa puluhan orang..pelik tak?


Jawapan untuk soalan no.2.. orang ramai lebih memilih untuk naik kereta sendiri hingga menyebabkan kesesakan lalu lintas. So, guna je la keretapi boleh naik ramai-ramai kan. Tapi keretapi slow. So, buat fesyen keretapi yang laju pulak. Maksud dekat sini LRT la.. tapi tak ada ruang dah untuk buat landasan LRT. Sebab tu la LRT ni banyak lalu dekat atas. Cepat la sampai ke destinasi yang kita nak kan.. inilah satu cara pemikiran yang kreatif yang patut ada dalam diri kita semua.


Jawapan no.3 tu saya rasa anda pun dapat jawab.. tapi saya akan jawab jugak. Sebabnya orang zaman sekarang amat memerlukan gadget2 yang canggih macam tu. Lebih senang dan cepat.. Jimat masa.. Siapa golongan yang sering gunakan benda-benda ni? Tahu kan? Golongan-golongan korprat atau kaya-kaya kebanyakkannya. Diorang nampak benefit atau kebaikan yang diorang boleh dapat.. Tapi dekat sini saya bukan la nak suruh anda semua membeli benda-benda canggih dan mahal ni.. Apa yang saya nak tekankan di sini ialah menyarankan kita semua menggunakan teknologi-teknologi yang ada pada hari ini untuk kemudahan diri sendiri dan orang sekeliling kita. Mudahkan cara kerja anda untuk mendapatkan pendapatan lebihan.

Jangan baca benda di bawah jika anda tidak berminat menambahkan pendapatan dengan cara yang mudah ini..

Peluang ini terbuka kepada anda semua.. Untuk kerja sepenuh masa atau sampingan.. Tak ada pengetahuan nak guna internet saya boleh ajar.. Taknak guna internet pun tak mengapa..

Apa yang saya ingin tawarkan kepada anda adalah satu peluang menjana pendapatan lebihan walaupun anda di rumah. Anda tentukan sendiri waktu kerja anda. Usaha anda untuk anda sendiri..

Kerja mudah hanya jadi orang atasn dan cari orang bawahan anda.. Tak perlu risau apa-apa semuanya dah tersedia..

Jika and fikir and untuk menggubah hidup yang lebih baik, jangan lepaskan peluang ini.. Jadilah di antara mereka yang terawal..

kejayaan, kesenangan yang kita impikan tidak datang bergolek.. Anda patut bermula dari sekarang!!!

anda mulakan dan anda penentu segalanya..

saya minta maaf kerana tak dapat terang secara terperinci tentang system ini..tapi insyaallah kalau berkesempatan saya cerita lagi..

Kepada yang berminat nak tahu lebih lanjut tentang peluang ni jangan segan atau malu, emailkan sebarang pertanyaan anda kepada saya.

(email saya: my.profit2u@gmail.com)Sentiasa check inbox anda untuk jawapan.

SAYA HANYA INGIN MEMBANTU BUKAN UNTUK DIRI SAYA SENDIRI TETAPI UNTUK KESENANGAN KITA BERSAMA

SAYA MENGALUKAN PERTANYAAN ANDA DAN JUGA KEHADIRAN ANDA UNTUK BERGERAK MENJANA PENDAPATAN BERSAMA..

untuk sebarang pertanyaan: my.profit2u@gmail.com

No comments: